Ote oppimiseen

Ote oppimiseen: vahvasti kohdaten, nuorta ja perhettä tukien, nyt tehdyt panostukset kasvavat korkoa tulevaisuuteen. Ote oppimiseen tuella pyritään ehkäisemään nuoren syrjäytymistä, tukemaan oppilaan vahvuuksien löytymistä sekä tukemaan jatko-opintoihin hakeutumisessa että jatko-opintojen alkuvaiheessa.

Pedart Oy tarjoaa opetuksen tukea erityistä tukea tarvitseville oppilaille. Opetus tapahtuu pääsääntöisesti oppilaan kotona. Koulutukitapaaminen on kahden oppitunnin kokonaisuus. Erityisluokanopettaja vastaa oppilaan opetuksesta kuntouttavalla otteella. Opettaja pitää yhteyttä oppilaan kouluun, on mukana palavereissa ja vastaa opetuksen suunnittelusta. Arviointi tapahtuu yhdessä oppilaan koulun kanssa. Tulokset kotiin suunnatun tuen, koulukuntoisuuden kuntouttamisen osalta ovat olleet hyviä. Lyhyessäkin ajassa 3 – 6 kk on saatu tuloksia, nuori on löytävät vahvuudet ja saanut uskoa tulevaisuuteen. Vaikeissa tapauksissa kesto yli 9 kk.

Tämä palvelu toimii hyvin, jos lapsen koulunkäynnissä on isoja pulmia.
esite ohessa PEDART oy ote oppimiseen

Pedart Oy on tehnyt yhteistyötä seuraavien kuntien kanssa:

  • Tampere
  • Ylöjärvi
  • Lempäälä
  • Orivesi
  • Kangasala
  • Pirkkala

 

Asiakkaiden kommentteja:

”Pedart otti tilanteesta kopin, nuori löysi oikean polun oppimiseen ja sain 9. luokan kunnialla valmiiksi. Kesäloman jälkeen aloittaa autopuolella jatko-opinnot. Pedartin osaava henkilöstö ollut mukana myös palavereissa.”

”Ilman vahvaa kohtaamista ja otetta olisimme uupuneet, nyt koko perhe jaksaa paremmin, kun koulutyön sujuu. Iltapäivällä on kouluasiat tehty valmiiksi, ehtii nuori ja vilkas 7. luokkalainen poikamme tehdä muutakin iltaisin kun läksyjä. Tapaamiskuulumisia olemme lukeneet vihkosta.”

”Koulun näkökulmasta on yhteistyö sujunut hyvin. Opetus ollut koulun toiveiden mukaista ja tietotekniikan opintoihin liittyen wordpress blogi ollut mukavaa seurattavaa ”

”Simo / Pedart on toiminut 8-luokkalaisen tyttäreni opetuksesta vastaavana, hän on erinomaisesti huomioinut tyttäreni koulukiusaamisesta johtuneiden koulun käyntiongelmien ja kulkemisongelmien tuomat rajoitteet.

Opetus on hyvää ja joustavaa, sekä tilanteet huomioivaa toimintaa.

Opiskelutilatkin on etsitty mahdollisimman läheltä kotia, jotta kulkeminen ei ole este opiskelulle. Ilman hänen toimintaa, olisi tyttäreni koulunkäynti mahdotonta.

Suuret kiitokset!”